usch, fy och blä!

ja man kan väl inte mer än att svära just nu? jodå, men trötter är jag! det va en viss liten herre som absolut inte ville sova inatt! varför har jag ingen aning om, eller joo kanske, han är och kör i munnen hela tiden och har känt att det händer en del där inne så kanske fler stora tänder längst bak som är på väg upp nu, usch! stackare :( så vi har varit halvt om halvt vakna sen kl 4 imorse, ooh härligt! gick upp vid 7 och åt frukost och så har vi städat lite också. vi skulle egentligen hem till våran lägenhet och storstäda där så man kanske kan få flytta tillbaka nu men det finns absolut inga krafter till det idag, så det tar vi imorgon. både jag & bus är toktrötta så vi ska nog bara slappa järnet idag, får man hoppas på iaf. kanske blir en liten sen eftermiddagspromenad sen framåt kvällningen om vädret tillåter vill säga, lite luft måste man ju få hur trött man än är :) nej nu börjar min kropp att känna sig satans irriterad så ska kila härifrån, men vi hörs sen!



Puss / Happyface :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0