sovit som en kung

dom senaste 2 nätterna, eller ja typ iaf. natten till igår så somnade Max kvart över 8 och jag typ halv 10 och så fick jag väcka honom kl 8 på morgonen när vi skulle till dagis :P igår kväll somnade han halv 8 och jag somnade vid halv 10 ungefär och så gick vi upp halv 6 imorse, men har man somnat så tidigt är det inga problem :) och det bästa utav allt, INGEN hosta på två nätter, så skönt för min prins att slippa det där! själv har jag vaknat några gånger under nätterna för att kika till honom om han lever :S och det gör han ;D nej nu ska vi ta oss ner i tvättstugan faktiskt så kanske vi hörs sen :)



Puss / Happyface :)

Kommentarer
Postat av: Linda

[email protected]



2009-05-27 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0