sovdags?

njaa kanske inte just nu men fasen inte långt kvar kan jag säga, fybubblan vad jag är trött! kan ju kanske bero på att jag inte sov inatt ju! ja iaf så kom Bea & Wiggo förut, dom små liven sprang omkring här hemma ett tag sen så gick vi ut, vi mötte Sonny, Moa och Timmy och traska ner till stan, tog en glass vid runda kiosken, Lina som jobbade, alltid lika kul ;D barnen åt varsin piggelin och alla tre såg ut som grisar efter :P så gick vi till Nyfors skolan så ungarna fick leka av sig, Max åkte rutschkana (stavning?) med Sonny, Timmy och Bea och han älskade det :P Wiggo blev rädd när han skulle åka och Moa ville inte :P men kul hade vi iaf, bara jävlans jobbigt för mig nu med smärta och fet mage att springa efter busen, fyfasen, men det blir bättre sen när lillen i magen kommit ut och foglossningen är borta, då ska det springas av :D sen så gick vi mot Bea, hon skulle åka och alla gick hem till sitt. när jag och bus kom hem så lagade vi mat, det blev smarriga hemmagjorda pannbiffar idag med potatis, gräddsås och lingonsylt, ÄLSKAR´T! sen har det busats lite och så och så la jag bus vid strax efter halv 8 och tänka sig att han somnade direkt :O han va väl trött efter dagens bus och allt korvätande :P ja jag ska kolla lite på tv nu sen ska jag banne mig sova tidigt idag! fy skäms på mig själv om jag sitter vaken! men lägger jag mig nu så kommer jag vakna om ett par, 3 timmar och vara jättepigg sen och det är inge bra! nej, ska kasta upp lite bilder vi tog nu innan han la sig sen hörs vi nog imorn ;D









Puss / Happyface :)

Kommentarer
Postat av: Jenny ¤ Liam´s mamma

Så söt ! :)

2009-05-21 @ 23:37:28
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Bea wiggosmamma

sötnosar :)

2009-05-22 @ 13:30:43
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: Kungen!

Gulliga Max, men mamma Bella i bakgrunden försöker ju posa och själa all uppmärksamhet! Fyyy!..

2009-05-25 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0