Sådärja :)

Nu så har vi skaffat oss en ny blogg :) Tyckte det va dags för det, IGEN! Nejmen nu är jag ju faktiskt inte bara Max mamma, utan Max och bebis i magens mamma :) Så det blev en helt ny blogg, ny start, ist för att hålla på och krångla till dom gamla :) Ni som kanske inte alls vet vem jag är utan hitta hit nu av nån konstig anledning så är jag Bella, 19 år men fyller 20 i november. Blev mamma till min lilla prins Max den 1a december 2007, han kom på beräknat datum och vägde hela 3745g och va 51cm lång, lovely! Väntar nu på att nästa lilla kille ska komma som är beräknad den 16e augusti :) Jag vill också säga redan nu att DU som har idiotiska kommentarer om hur patetiskt mitt liv är för att jag är 19 år och snart har två barn och allt, tyst! Bara låt mig vara och sköt ditt eget, jag orkar inte med era dumma kommentarer för jag vet precis vad folk tycker och tänker, men jag bryr mig inte! It´s my life and I go my own way, don´t give a fuck about what you others think! Men men, ja vi bor i en trea i Eskilstuna på Östermalm, men letar galet mycket efter en ny lägenhet nu! Får inte plats med syskonvagn i porten, kommer inte ens in genom dörren, PANIK! så om nån har en stor trea med vettig port eller en härlig 4a så säg till ;D Nej jag vet inte, tycker inte om att skriva så mycket om mig själv, så fråga istället om du har nåt du undrar över :)


Just nu är Max på dagis :) han började gråta lite när jag lämnade honom idag :( men det gick över när jag gick :) ska hämta honom kl 2 igen, men tänkte att jag kanske skulle ta och hinna vila lite innan, galningen i magen hade race hela natten, och tro mig, HELA natten! somnade väl runt 12 snåret nångång och vaknade 5 gånger innan klockan hann slå 7 då jag vaknade av att Max störtgrina, mardrömmar! så upp 20 i 7 och gosa :) morgongos slår aldrig fel :D sen kom mamma hit, vi var hundvakt åt hennes vovve inatt för hon jobbade och ingen annan var hemma. Så hon kom hit efter jobbet och så åt vi frukost tillsammans sen åkte vi med henne och hunden till Balsta och sprang omkring med alla hundar :) Max tycker det är skitkul att leka av sig innan dagis :D Han fick till och med sitta på en sån där jättestor gräsklippare som dom klipper fotbollsplaner med, men det va lite läskigt när han satt där, det lät ganska så högt så vi hoppade ner och åkte till dagis istället :) Sen skjutsade mamma hem mig och nu sitter jag här, lyssnar på musik, just nu Block 44 - Samma blod men vem är du? Jag älskar den låten! Pass på det nu, för nu vill jag veta om det är någon som kan hjälpa mig med en bloggdesign? Skulle vara underbart! Nu ska jag kasta mig på soffan och vila lite :)


Puss / Happyface :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0