ojsan!

sorry for no update :/ men igår så åkte jag, Max och min kära mor till våran lägenhet och städade för fulla muggar! sen när hon skjutsade hem oss igen (till mormor) så tog hon med sig datan för mina systrar ville ha den och jag hade ju inget internet på min data där :( men så bestämde vi oss (jag, bus och Bea) för att åka tillbaka till lägenheten och försöka få upp lite skit på vinden, städa Max rum och så :) så vi kom tillbaka hit igår kväll igen hihi, Bea åkte vid elva taget och jag fortsatte, glömde helt bort klockan så somnade väl runt 3 :O vaknade igen vid 5 och va upp en sväng, somnade sen om så gick vi upp strax efter halv 7 idag och började igen :P jävla städnoja man kan få ibland sådär, men det gör ju inget :D så har bytt sista gardinerna idag, putsat lite fönster, diskat, torkat av överallt, sköljt alla blommor (plastblommor), dammsugit, skura golvet, pilla lite med skötbordet vi skruva ihop igår, gjort rent alla Max leksaker, tvättar, jaa och massa mer, ska det va så ska det ;D nej usch nej nu tror jag att bus äntligen har somnat så jag ska springa ner i tvättstugan och byta maskinerna och sen ta mig nåt enkelt att äta, vi ska laga mat när bus vaknar sen! sen kanske det blir en liten middagslur? sen jäklar ska vi ner till stan faktiskt och kolla efter en ram till Max fina teckning som jag fick som har gjort på dagis :) får se vad som hittas! nehe, ordna det jag ska och fixa till tavlorna jag spika upp igår också ser jag ;P


Puss / Happyface :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0