"morgonmellis"?

Godmorgon! busen ville inte riktigt äta upp sin frukost imorse så han va lite msåhungrig nu och han som ÄLSKAR hotdogs fick en korv och två skivor gurka ;) TJOPP sa det så va det borta, sen europas värsta rap sen va vi glada igen :) vi gjorde mumsfrukost idag, gott fullkornsbröd, leverpastej, gurka, yoghurt, fruktsoppa och o´boy, magen tacka så mycket för det, men skippade mina Kellogs special K idag, tar dom senare när jag köpt banan, annars äre ju inge gott (a) sen så har vi städat, städat och återigen städat nu på morgonen, Max åkte med på dammsugaren när jag dammsög, han älskar´t haha, tokunge :) jag själv sov som en kratta inatt så jag ska passa på att sova lite middag när bus sover sen, LOVELY! idag ska vi göra en del och träffa en del folk, vi ska träffa Bea & Wiggo så ungarna får jaga av sig lite på varandra dom galenpannorna och kanske träffar vi på Sonny & Moa också om dom skulle med och kanske till och med Timmy också! sen ska jag träffa Sarah om hon kommer ihåg :P och två till, men det har inte vissa folk med att göra så det är vi tysta om! tog lite kort på busen när han åt korv hihi, som vanligt fick han syn på mina brillor på bordet och skulle posa musten ur sig ;) kastar väl upp lite bilder nu så hörs vi senare för nu ska här sjungas, dansas och badas ;D! OCH OM DET ÄR NÅGON SOM KAN DET HÄR MED BLOGGDESIGN, SNÄLLA HÖR AV ER!









Puss / Happyface :)

Kommentarer
Postat av: Wiggosmamma

tant beas lilla trollunge & spring kamrat (:

2009-05-21 @ 10:02:06
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: Mia

gå in på http://www.designadinblogg.se



där står allt du kan göra med din design till bloggen :) take care!

2009-06-28 @ 18:43:38
URL: http://mariacederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0