ja fybubblan!

mammsen va här med bord och stolar hon hade köpt till Max förut :) sen åkte vi till Willys och handlade så nu finns det mat så det både räcker och blir över! och så pratade jag med fastighetsägaren förut också, han skulle fixa nån saneringsfirma idag så dom får kolla vad som finns i lägenheten och jag hoppas tamejtusan att dom kommer och ordnar det idag så man vet! busen somnade till 5-10 minuter i bilen på väg hem från affären och nu vill han absolut inte sova pga idiotmänniskor som springer upp och ner i trappen, gapar, skriker och slår, IDIOTER! men men, han får ligga i sängen i hopp om att han somnar så småningom, tröttfisen <3 senare vet jag banne mig inte vad som händer? ut i det fina vädret, då blåsten skulle kunna lägga sig, ska vi iaf. kanske ner och kolla efter ett par sandalaktiga skor till Max? det behövs kan jag säga, han blir ju toksvettig av sina skor :S han fick nya skor igår av sin morfar som han hade köpt på finlandsbåten när han åkte dit, ett par Mumin jympadojjor med såna där blink blink i sulan :) nej nu ska jag försöka få min bus att sova och sen sura över idioterna som gapar och härjar i trappen, något irriterande! sen kanske försöka vila lite? hörs sen!



Puss / happy-sadface!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0