Godmorgon :)

eller godmiddag :) har precis kommit hem från Willys, mamma kom och hämtade oss imorse så skjutsade vi Max till dagis sen åkte vi och handla lite :) nu ska jag alldeles strax ta mig ner mot stan faktiskt, kika lite sen till barnens hus och köpa en ny flaska till Max eftersom det är så himla kul att bita sönder napparna :S haha, jaa han är ju som han är den där parveln ;D undra om man kanske skulle ta bussen? jag är för slö för att gå just nu :P ja, jo det blir nog så! ska hämta busen från dagis kl 2, så ska vi nog förbi Kattis och Tilda och leka lite så vi hörs senare :)





Puss / Happyface :)

Kommentarer
Postat av: Angela

Den är jättefin din nya blogg<3 :)Du beskriver din vardag så öppet och spontant...och du Bella ta vara på det här att du kan vara till stor hjälp för andra unga mammor (ensamstående eller inte)Ge inte upp!Du vet väl om att du är värdefull<3

Jag önskar dig lycka till med båda dina prinsar..Jag forsätter att titta in här hos dig<3 Ta hand om dig!Bamsekram från Angela med familj

2009-05-20 @ 18:14:51
URL: http://www.nogg.se/sofiasaknas
Postat av: Bea wiggosmamma

vad söta ni är gumman :)

2009-05-20 @ 19:48:14
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0