ge mig en blund?

fyfan det märks att vi är hemma igen, Max har hostat HELA natten och varit vaken snudd på hela natten, kanske inte lika kul. han kan ju faktiskt inte rå för det, det är ju den här äckelpäckel skabblägenheten som gör honom så sjuk att han hostar tills han tappar luften och spyr! så vi har varit helt vakna sen kl 4 imorse, yeey.. NOT! men men, har försökt få honom att somna om tusen gånger men icke. och så blir han sådär superduper hyperaktiv bara för han är så trött och inte kan hålla sig lugn för då kanske han somnar. jag har ju iaf fått sova två timmar och man kanske ska vara glad för det lilla? jag ska ta mig iväg till en telefon och ringa fastighetsägarjäveln och det kommer nog inte bli ett så himla trevligt samtal på grund av ingen sömn och irritation! så jävla kul, nu blir det flytt hem till mormor IGEN, inget internet så ha ett bra liv, vi hörs väl när jag fått ny lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0