som vanligt..

ja som vanligt har det inte blivit nå bloggande, vart så himla slut och trött i kroppen så det är sjukt!

nu har vi iaf sovit nästan 3 timmar middag och precis nyss ätit spaghetti och köttbullar :) nu hör jag en liten kille som krypit under min säng och inte kommer ut haha! idag är det fredag, inge särskilt, precis som alla andra dagar bara att idag kommer jag slockna kl 7 när Max somnat pga brist på sömn inatt. dumma förvärkar! ont som satan och lät mig inte sova, så vid tolv, halv ett nån gång bestämde jag mig för att trycka i mig två alvedon och hoppas på det bästa, vid halv 3 somnade jag ungefär och strax före halv 5 blev vi väckta av den där jävla safari bilen igen!! gav Max lite välling i hopp om att han skulle somna om, och se på fan, det gjorde han! gick upp strax efter 7 sen, helt okej!

igår va vi hos mammsen en stund med Johanna, alltid mysigt att vara hemma hos mamma :) sen va vi bara hemma och myste massa och kollade på film och så fuskade vi faktiskt och åt varsin isglass :O

nu vill min lilla herre som kom ut från sängen nu med en fotboll gärna att jag ska vara med och sparka fotboll, så det är väl bara upp och sparka lite fotboll innan disken kallar igen :/ sen blir det att ta sig en dans med dammsugaren! sen blir det nog en isglass idag med och massa mys :D hörs sen eller imorn gangsters! Pusss

Kommentarer
Postat av: Klara- ung&gravid

Vet du vad knodden i magen är för något?:)

BOr du i stockholm?

2009-07-13 @ 20:34:04
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till prins nr2 :)

2009-07-19 @ 11:09:35
URL: http://www.metrobloggen.se/alvinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0