Nej nu blir det ändring!

nu ska jag ta mej tusan ta tag i det här med bloggen igen! har ju alltid nån minut över nångång, och varför då inte spendera den här?

senaste tiden har väl mest bestått av SJUK värme som tagit kol på mig totalt, underbart mys och stoj med lillprinsen min, vardagliga sysslor och lite smärta.. haha jaa, du får nog fråga om du vill veta, dom flesta vet nog redan, ett par besök på förlossningen har tillkommit under dom senaste dagarna, haft väldigt ont men som sagt, mår bebis bra så får jag härda ut!

Maxibus går framåt hela tiden, nya saker varje dag, det går ju så sjukt fort, man hinner knappt med? tokstollen har börjat kittla mig på magen haha så säger han "lilla, lilla!" ja precis, lillebror är där inne :D så har han börjat prata massa mer, och jaa en massa småsaker som bara kommer, skulle ta 4 timmar om jag skulle skriva´t här så vi struntar i det ;)

bebis i magen fyllde hela v35 igår, så om 41 dagar är han bräknad :O den här tiden går också sjukt fort, men men, ju fortare han tittar ut, desto bättre :) börjar bli ganska jobbigt att inte ens kunna raka benen ordentligt nu när värmen är här ;P

idag har vi bara varit hemma, städat, lagat massa god mat, busat och myst, UNDERBART! haha han är så söt när vi gör allt, han ska vara med hela tiden, vill dammsuga, skura golven (gärna tv-bänken och lite väggar och sånt också men det får man göra :)) och lagar vi mat så ska han stå och se på, ska vi äta så ska han gärna ha nåt från min tallrik också, även om han har precis samma på sin tallrik, ska jag vika in tvätt så ska han också vika tvätt, då på sitt sätt, men ingen är proffs från början :P och nu sover han sen strax före 7, inte bra! blir väl upp vid 5 då :P haha men men, är han trött så ska han ju sova, inget jag kan göra åt saken, värmen slog nog ut honom också kan jag tänka mig :/ imorn vette tusan vad som sker, ska iaf försöka få lite tid med Max mormor, henne saknar vi! (även om vi ses typ hela tiden, men hon är beroendeframkallande, tro mig!!) jaja, imorgon är en ny dag, vad som sker tar vi tag i då, vill gärna inte planera nånting alls pga det som varit med magen så vill jag gärna vara "fri".

nej nu ska jag äta upp min lilla skål med jordgubbskräm, hämta täcke & kudde, kasta på en film och sova :) vi hörs imorn! godnatt, puss!


Hej, min son är beroende av traktorer! (midsommar)




Dansar med mormor runt midsommarstången :)


Är jätteglad för han ska få åka traktor och skrinda med mormor på midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0