sjuka :(

stackars lilla hjärtegos, va inte "storebror & en hel dag på dagis sliten", han hade massa, massa feber och har kräkits massa :( usch, och jag fick panik för Max blir rädd när han kräks så han blir galen och gråter floder om jag släpper honom och så va det mitt i matlagningen och så vaknade Melvin och skulle ha mat, så ja, PANIK! ringde mamma så hon va så underbar och kom in och hjälpte mig, MILJONER TACK <3 vad skulle jag göra utan min mamma? förmodligen gå under! men nu sover båda barnen och mamma har åkt hem så jag ska borsta tänderna nu och kasta mig i säng för man vet aldrig vem som vaknar när. får se hur Max sover inatt :/ men Melvin kommer ju vakna, 100% säkert! håll tummarna på att Max inte kräks mer under natten eller imorn bitti för vi ska ju åka med mamma och storhandla, typ allt är ju slut :S sen så jobbar hon hela veckan så enda dagen som passa är ju imorn.. jaja, vi hoppas på det bästa :) har inte så mycket att skriva just nu så vi kan höras imorn ist :) godnatt på er, PUSS!





saknar dig så min själ går i tusen bitar, bara kärlek <3


Kommentarer
Postat av: elin

hej vi ska ut till landet i helgen det skulle vara kul om pojkarna kunde leka lite =D om ni är friska o krya så klart! =d ta hand om er

2009-08-27 @ 16:08:05
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0