Hellooo =)

We´re back! Idag kom jag och Melvin hem faktiskt :) BB va inget för oss, så tråkigt! men iaf så ja, som min käre mor och syster varit så duktiga med att uppdatera så kom han till världen den 17e auguti 2009, alltså i måndags kl 05.07, vägde hela 3615g och var 49cm lång, helt perfekt! allt gick bra och har gått bra hittills och vi mår bara bra :) för jäkla ont i mina "Dolly Parton" nu bara haha men men, smällar man får ta ;) nu ska jag ta och hoppa i säng innan matvraket vaknar igen! hoppas på lite sömn så min stora prins kan komma hem snart också, SAKNAD!! <3 jaha nehe, det va den sömnen det, nu är det en som är arg! vi höres imorn med bilder :) NATTI <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

Va skönt att höra att allt gått fint fint, vi får ta och ses någon dag när du orkar :)<3

Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Grattis! :)

2009-08-20 @ 16:13:30
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: elin

hej kul att ni har kommit hem.. ska du ut till mamma på landet något i helgen?

2009-08-20 @ 18:11:51
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0